Thailand, Maleisïe en Singapore - Reisverslagen van Tonke Bult - WaarBenJij.nu Thailand, Maleisïe en Singapore - Reisverslagen van Tonke Bult - WaarBenJij.nu

Thailand, Maleisïe en Singapore

Mijn reis begint in Bangkok. Vanuit Bangkok reis ik door Zuid-Thailand en West-Maleisië naar Singapore. Van Singapore vlieg in naar Borneo (Oost-Maleisië). Ik zal voornamelijk gebruik gaan maken van het openbaar vervoer.

Recente Reisverslagen:

29 April 2014

BORNE-WOW

03 April 2014

Amazing places in a amazing world!

17 Maart 2014

Verslag in een notendop.

05 Maart 2014

Party,party en een hoop relaxen

25 Februari 2014

Welcome to paradise!
Tonke

Welkom op mijn profiel! Je kan hier al mijn reisverhalen lezen.

Actief sinds 29 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 12661

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 25 Juni 2014

Thailand, Maleisïe en Singapore

Landen bezocht: