Welcome to paradise! - Reisverslag uit Ban Ko Chang, Thailand van Tonke Bult - WaarBenJij.nu Welcome to paradise! - Reisverslag uit Ban Ko Chang, Thailand van Tonke Bult - WaarBenJij.nu

Welcome to paradise!

Blijf op de hoogte en volg Tonke

25 Februari 2014 | Thailand, Ban Ko Chang

Het is hier fantastisch!! Denk aan het meest mooie tropische eiland wat je ooit op een foto of in een film hebt gezien... Zo ziet Koh Chang eruit! Alles gaat hier heel relaxt. Er is geen pinautomaat en er rijden geen auto's. Het enige waar aan ik hoef te denken wanneer en wat ik ga eten en welke kant van het eiland ik vandaag ga verkennen. De zee is super warm! Gisteren vond ik een nieuw huisdier in mijn badkamer... (de salamanders zijn er altijd en tellen niet mee). Het was een gezellige slijmerige kikker. 's Nachts is er maar een uur electriciteit en daarna is het pikkedonker. Je kan heel veel sterren zien en in het water (als je er door heen loopt) zie je lichtgevende plankton, heel tof! Vandaag heb ik een Toekan gezien in het wild! Hij was maar 5 meter van mij vandaan! Uiteraard ben ik al verbrand door de zon. Over een paar dagen ga ik naar Koh Payam. Toeristischer maar ook meer mensen van mij leeftijd!

Veel liefs vanuit Paradise!!

  • 25 Februari 2014 - 12:10

    Jasmijn:

    Super tof!
    Klinkt echt heerlijk!
    Veel plezier Sizz xx

  • 25 Februari 2014 - 13:34

    Hanneke:

    Supervet Tonke!!!! Beter een kikker dan een spin (denk ik dan maar)
    Enjoy!!

  • 25 Februari 2014 - 13:58

    Mieke:

    Klinkt goed tonke! Ontvang je ook bezoek daar?

  • 26 Februari 2014 - 05:03

    Tonke:

    Haha het is inderdaad heel erg tof! En inderdaad liever een kikker. Ik hoorde hier ook een verhaal dat iemand een schorpioen in zijn bed had gevonden, jikes!

    Haha natuurlijk, Mieke!


  • 26 Februari 2014 - 10:35

    Marlous:

    Tonkeeee! Wauw dat klinkt echt geweldig daar! Totaal niet jaloers. Geniet ervan :D en ik kijk uit naar je volgende blog ;) DOEI

  • 26 Februari 2014 - 12:48

    Robin Verhart:

    Leuk tonke!!! Geniet ervan xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tonke

Welkom op mijn profiel! Je kan hier al mijn reisverhalen lezen.

Actief sinds 29 Jan. 2014
Verslag gelezen: 449
Totaal aantal bezoekers 12659

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 25 Juni 2014

Thailand, Maleisïe en Singapore

Landen bezocht: